Ana içeriğe atla

Selam OKUYUCU.

Merhaba (el kaldıran kız emojisi)

     Ya ne zormuş şu blog işi. Nasıl başlayacağım? Nerede bitireceğim? Kafamda deli sorular... Neyse Allah ne verdiyse başlıyorum. 
İlk yazım tanışma temalı olsun istedim. Gerçi şuan bunu okuyan çoğu kişi beni tanıyor. Belki ilerde geniş kitlelere seslenirim falan onları düşünerek yazıyorum.
   
    O değil de burada neden emoji yok? Acaba birleşerek emoji için imzamı toplasak?  Yoksa okuyucumla aramda bir iletişimsizlik olabilir. Hemen de havaya girmem? OKUYUCUM. Milyonların yazımı okuduğunu bir düşünün… Babamı bile tanımam.
     Blog deneyimim daha önceden var. Var dediğim de 1-2 yazı. Biliyorsunuz, günümüz de Fashion Blogger  olmak çok kolay. Bende yaptım da oradan biliyorum. Ama şimdi ağırlığı, çene gücüm ve  okuduğum bölüm üzerine vermek istiyorum.
     Bir KARŞIYAKA‘lı olarak Mersin Üniversitesi, Arkeoloji Bölümünde okuyorum. İlk senem. Her şey bir taşa dokunmamla başladı. Ya sadece bir taş, nasıl insanın hayatını değiştirir? İnanın bende bilmiyorum. Bilseydim bu kadar crazy  olduğumu, dokunmazdım. Tarihe büyük bir ilgim var. Bence, her insanın olması gerektiği gibi. Tercih yaparken Tarih, Arkeoloji ve Sanat Tarihi’ni yazmıştım. Dedim, tarih olsun bizim olsun be. Heyecanlı ve meraklı olduğumdan Arkeoloji tam da bana göre. 
Bu merakım bazen hocalarıma gına getirse de, yine de sanki onlar beni görünce çok mutlu oluyolarmışmışmış  gibi sorularıma devam ediyorum. Yazımı okuyan canım hocalarıma selam olsun. Biliyorum, içiniz rahat olsun.

     Tabi ben o taşa dokunana kadar hala daha kendimi crazy  sanıyorum. Bu arada crazy‘nin bende ayrı bir yeri var. Çünkü küçükken msn adresim crayz_smg@hotmail.com 'du.  Hayır bunu yapıyorsun, bari yazılışına bak. Bilirsiniz ergenlik döneminde hepimiz birer crayz iyiz.

     Zaman geçtikçe merakım artmaya ve daha çok öğrenmeye başladım. Sınavlarda hep ennn birinci olayım diye sabahlara kadar ders çalışmaya başlayınca da, kendimle istişare yaptım. Ay çok afilli kelimeler kullanıyorum.
     Malum taşa gelelim. Nerede olduğunu daha sonra detaylı anlatacağım. Ben o taşa bir dokun… Yaradan‘a mı sığınıp  dokundum bilmiyorum ama bana ilahi bir güç gel. Dağ, bayır, çimen, yasaklı bölge hak getire. Asla kural tanımıyorum. Kendimi fashion‘lığın zirvesinde görmüş, özgüveni tavan olan bir kızım. Crazy  olmam da cabası. Bunları arkama alarak blog açmaya karar verdim. Sizce de iyi yapmamış mıyım?
     Arkeoloji‘nin yanında  mitoloji, biraz ucundan sanat, gezdiğim yerler ve  modayla ilgili uzman bilgilerimle yazılar yazacağım. Uzman diyorum ona göre. 
Şuraya bir fotoğraf koyayım da okuyucum sıkılmasın. Antik kent gezerken ben;






     Başta da söylediğim gibi Allah ne verdiyse yazdığım için bir sürü yazım hatalarım olduğunu biliyorum. Onları da amatörlüğüme verin. pls…  
Hepinizin görüşlerini merakla bekliyorum. Yorumlarınız benim için önemli. Tabi ki de eleştiriye açığım. Yaptıktan sonra spamlarım orası ayrı…

     Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere. Kendinizeee çok iyi bakın! Sonra yazılarımı kim okuyacak?
İnstagram: @yayoogeziyoor


Yorumlar

  1. Devamını bekliyoruz crazy girl ;)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun,, her şey güzel olacak.....

    YanıtlaSil
  3. Selam Yayoo :):)
    Ilk yazına bayıldım. Harika olmuş. Umarım diğer bütün yazıların bu ilk yazın gibi akıcı ve güzel olur. Ayrica seni tanimak, senin tepki ve tonlamalarini bilmek demek oluyor. Oda şu yazını okurken o tepki ve tonlamaları kullanarak okuma şanşı tanıyor insana ve okurken çok daha zevk alıyorsun. Kahkahalara boğuluyorsun :) :) Senin öğrenme hırsın ve azmin, ayrıca bunları bizlere aktarma hevesin; ilerde okuyacağimiz diğer güzel yazılarının teminatı olacağina inanıyorum. BAŞARILAR BAŞARILAR BAŞARILAR. Blog un hayırlı olsun^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Selim :)
      Güzel düşüncelerin ve dileklerin için çok teşekkür ederim. İyiki varsın!

      Sil
  4. Senin için zorluk aşılır unutma bunu
    İçtenliğin yazıya akıcılık katmış yapmacık olmadığı o kadar belli ki...
    Seni kutluyor ve başarılar diliyorum
    Biliyorum ki başarılı olacaksın
    O bitmek tükenmek bilmeyen soruların,gezmelerin devamını merakla bekliyorum 😘😀🙏🏼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınn. Çok teşekkür ederim aybümm :)

      Sil
  5. Umarım yaptığın her iş attığın her adım senin için hayırlı olur, seni mutlu eder dualarım seninle. ALLAH yolunu açık etsin gayet kaliteli sana yakışan bir yazı olmuş biliyosun çene gücü önemli :) Bu arada antik kent gezerken ben olsaydım orası kesin askeri kışla olurdu şuan tüm psikolojim savaş kavga gürültü mazur gör :) Tekrar hayırlı uğurlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Komutanım :)
      Sizin kışlayı da arkama aldığıma göre beni kimse tutamaz :) Motive edici sözlerin için çok teşekkür ederimm.

      Sil
  6. Sinan Özcelik2 Nisan 2017 19:51

    yaptığın her şeyin güzel olmasının başlıca nedeni samimi olman... bu iletişim çağında insanların anlaşılamamasının tek nedeni kendileri gibi davranmamaları. sen içinden geldiği gibi hareket ettikçe, konuştukça, yazdıkça ve bizlerler paylaştıkça daha güzel şeyler göreceğimizden hiç şüphem yok. başarılarının devamını diliyorum...∞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanımda bu kadar güzel insanların olduğunu bilmek müthişşş bir duygu. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Azmin ve zekan bir araya geldiğinde neler yapabileceğini veya nelerin üstesinden gelebileceğini çok iyi biliyorum. İleriki zamanlarda ufkunun genişliği ve çalışkanlığınla çok iyi yerlere gelecek ayrıca çok büyük kitlelere seslenebileceğini hissediyorum. Ben bir abin olarak her zaman yanında olacağım.
    Başarılar diliyorum abicim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm abimmm bitanesin sen. Desteğin benim için çokk önemli. İyiki varsın.

      Sil
  8. Ama ben ona taşla olan hikayeyi çok merak ediyorum. Oldu mu şimdi bu arkası yarına bağladın. Eminim bilerek yaptın delikız bloga bağlama büyüsü gibi bir şey bu...
    Kalemine sağlık tatlım.

    YanıtlaSil
  9. hahahaha :) Çok teşekkür ederim canımmm.

    YanıtlaSil
  10. Sayın blogger ilk yazına bayıldım senden daha azı beklenmezdi zaten o kadar samimi espirili olmus ki eminim bir çok OKUYUCUN heyecanla bekleyecektir diger yazılarını ve cok daha guzel yerlere geleceksin güzel kalbin azmin ve sonsuz özgüveninle en iyisini yapacağını adım gibi biliyorum bu adımında yanında degilim ama dualarim kalbim seninle hayırlı olsun bebeğim tarihi senin gözünden okumayi zevkle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Sen her zaman benim yanımdasın. Uzaktada olsan desteğini benden hiç esirgemedin. Canımm dostum. Senin sesini duymak bile bana yeter.

    YanıtlaSil
  12. Ilk yazın için çok mutlu oldum. Blogum vardı dediydin anda onu tekrar açmanı sabırsızla bekliyordum! Allah sana kolaylıklar versin, O'nun iziniyle çok başarılı olmana dûacıyım.
    Anneye baba ya selamlarımı ilet.
    Torku da çalısmış türk-fransızı ��

    YanıtlaSil
  13. Seni ozluyoruz Turk-Fransizi! Ictenn cumlelerin icin cokk tesekkur ederim. Kendine iyi bak:)

    YanıtlaSil
  14. merhabaaa aramıza hoşgeldin !:)( kocaman gülen kız emojisi):) bende yeniyim bloggerda beklerim;) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. Heyyoo:) Ne güzel bir karşılama! Hoşbuldum, kalp. Kahvemi alıp geliyorumm:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İzmir Arkeoloji Müzesi

     HALLO!      Wie heisst du? Ich heise Yayoo. Guten tag. Guten morgen. Guten abend. Gute Nacht. Wie geht's? Sehr gut. Danke.Tschüüs. Willkommen sie. Ich weiss. Ich möchte. Eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn. Das ist meine Mutter. Das ist meine schwester(buna schwepps diyesim geliyo.) Beni anlatan cümle; ICH BİN HUNGRİG.      Yüksek düzeyde yazdığım Almanca'mı sadece Almanlar anlayabilir. 1 haftadır Almanca çalışıyorum. Çok zeki olduğum için anında kaptım. Sonuçta ünlü bir alman düşünür ne demiş? Ya herro ya merro baby. Şimdi Almanca bilmeyen insanları da düşünüp yazıma Türkçe devam edicem.      Bu haftaki konuğum, İzmir Arkeoloji Müzesi. İzmir'in Konak ilçesinde yer alıyor. Ondan önce Smyrna (Bayraklı) antik kentine gittim. Maalesef kapalıydı. Kazı çalışmaları olduğu için sadece kazı yapılırken açılıyormuş. İçeri girmeyi çok istedim. Kimse yok muğğğğğ diye haykırdım. Ya açın kapıyı bende görmek istiyorum diye anırdım. Etrafını dolaştım

Tanrıların Doğuşu

     Merhabaaa… ( Gözleri yukarda emoji)      Çünkü bugün GIYBET günü. Çünkü bugün İÇ DÖKME günü. Çenem açıldı mı susmam. Sonra, Allah ne çene vermiş beee demeyin. Arkadaş tam yazı yazıcam bütün Mersin bana karşı mı olur ya. İnsanlar çoşuyor, garip garip sesler çıkarıyorlar, tüm mahalle inliyor. Bir gün kadın kocasını döver, bir gün köpekler kavga eder. Yalnız ciddi anlamda kadın kocasını dövdü. Bir ara inip adamı elinden almak istedim ama arada ben de kaynardım. Çünkü gözlerindeki o hışmı gördüm. Adam için sadece dua ettim… Karşımızdaki erkek apartı yetiyor bir de sen yapma ablam. Erkek apartı demişken. Artık inanıyorum normal geçen bir gün bana haram.      Mersin’de apartta kalıyorum. Site içinde karşılıklı apartmanlar. Biri kız diğeri erkek apartı. Apartımız bol gıybet ve eğlence içerikli kahveye de bekleriz. Reklam yaptım kirasını da yazıyım yardımım dokunsun.(payımı isterim artık.) Maç günleri apartımızdaki coşku tribünlerde yaşanmıyor. Kapılar ve pencerelerin açıldığı, hun

Mersin Arkeoloji Müzesi

      Merhaba… (üzgün emoji)            Üzgünüm, çünkü diş ağrısı çekiyorum. 20’li yaşlarımın bana hediyesi. 20'lik dişlerim kalp ben. Bu yüzden alttaki dişlerimden bir tanesi yamuldu. Olsun be Yayoo sen böyle de güzelsin, dediğinizi duyar gibiyim. Kader ortaklarım varsa yalnız olmadığımı bilmek isterim. İlk müze turumu böyle hayal etmemiştim. Oysaki her şey çok güzel başlamıştı.      Burayı da günlüğe çevirmiş olma ihtimalim yüksek. Ama ne yapabilirim sevgili okuyucu! Benim de bir şekilde içimi dökmem gerekiyor. Neyse şimdilik dişi bir kenara bırakıyorum. Bitki çayımdan bir yudum alıp başlıyooorum.      Okuduğum bölüm benim için çook önemli ve değerli. Bölümü ilk kazandığımda neredeyse tüm İzmir‘e Arkeolog olacağımı söyledim. Herhalde söyleyeceğim! Hayalimi gerçekleştirmişim. Ama hayalimi yerle bir eden arkadaşlarımdan gelen tek bir cevap vardı; Ooo bitir de çıkarttığın tarihi eserleri okuturuz. Tabi canım ben de bunun için okuyorum zaten. Bir kez daha çe